【実験】UE4: マーケットプレイス向け『障子戸組み立てキット』が完成

Pocket
LinkedIn にシェア
LINEで送る

#UE4 Unreal Engine Marketplaceマーケットプレイス向け『障子戸組み立てキット』が完成したので。需要があるかはわからない。

*title**
Shoji Door Assembly Kit

*desc**
Japanese Internal door SHOJI easy assembly kit. Enable hundreds of combinations lattice pattern.
Just select and assemble parts of horizon and vertical.
And you can make some special variations. Some of unique lattice pattern.
障子戸の格子の様々な組み合わせを簡単に作れるようにしたパーツ集です。
縦横の基本的な組み合わせから、腰付を付け加えたり、雪見や猫間。また独特な格子模様もいくつかを用意しました。

*url**
https://www.unrealengine.com/marketplace/ja/product/shoji-door-assembly-kit

*detail**
Map: 2.
Overview, Assembly demo (オーバービュー, 組み立ての例).
Static meshes: 79.
2: Shoji door frame. Shoji. (障子戸, 障子)
7: Lattice part of horizon. (格子の水平パーツ)
7: Lattice part of vertical. (格子の垂直パーツ)
3: Koshitsuki 30cm, 60cm. Mizukoshi. (腰付30cm, 60cm、水腰)
6: Special assembly Nakaita. (中板用パーツ)
3: Special assembly Nekoma. (猫間用パーツ)
15: Special assembly Yukimi. (雪見用パーツ)
9: Special assembly Sumimaru. (隅丸用パーツ)
5: Special assembly Uchikomi. (打込用パーツ)
10: Unique pattern (固有の格子)
3: Shikii. Kamoi x2. (敷居, 鴨居×2)
9: Ranma. (欄間用パーツ)
Materials: 7.
Pillar (柱)
Shoji paper x2 (障子)
Wood x2. (木目)
Handle. (把手)
Glass (ガラス).
Blueprint: 1.
Open and close door animation Blueprint overlapping Trigger Box. (トリガーボックスに近づくと障子戸が開閉するスクリプト)
Number of Unique Meshes: 79.
Collision: Automatically generated.
Vertex Count:
LODs: No
Number of Materials and Material Instances: 7
Number of Textures: 10
Texture Resolutions:
1024px: For mask x1. (汚れ用マスクマップ)
2048px: Others.
4096px: Wood for shoji frame x1. (障子戸本体用の木目)
Supported Development Platforms:
Windows: Yes
Mac: Yes
Documentation: No
Important/Additional Notes: –

コメントを残す