【UE4】Shift Lens Camera – Documentation【UE5対応】

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Unreal Engine Marketplaceで販売中のシフトレンズカメラのドキュメントです。

Version バージョン情報

Latest (最新バージョン)

1.0

History (バージョン履歴)

2021/4/20 MovieRenderQueue(ムービーレンダーキュー)に非対応である旨をマーケットプレイス商品概要に追記しました。
2020/11/14 1.0 初版リリース。Viewport(ビューポート)、Sequencer(シーケンサー)で動作します。

Classes and Methods

AShiftLensCineCameraActor

float GetShiftLens()
Get shift lens value from shift lens camera component.
void UpdateShiftLens()
Update shift lens value.
UShiftLensCineCameraComponent* GetShiftLensCineCameraComponent()
Returns the CineCameraComponent of this CineCamera.

AShiftLensameraComponent

float GetShiftLens()
Get Shift lens value.
void SetShiftLens(float InShiftLens)
Set Shift lens value.
You should set range at minimum -1.0, and at maximum 1.0.
It doesn’t matter over 1.0. But rendering result is not realistic camera.
bool GetKeepHorizontal()
If it is true, camera keep horizontal.
void SetKeepHorizontal()
If it is true, camera keep horizontal.
void UpdateShiftLens()
Update shift lens value.

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ご注意:返金のご対応はいたしかねます。あくまでも投げ銭としての位置付けであり、優待・特典等はございません。ご了承下さい。

21825:【UE4】Shift Lens Camera – Documentation【UE5対応】

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